مرکز هاشور ابرو
معرفی بهترین مراکز هاشور تانو ابرو و بدن در تهران شیراز کرج اصفهات و ...

 هاشور ابرو چیست

هاشور ابرو چیست ؟

تکنیکهای هاشور ابرو کدامند؟ عوارض هاشور را می دانید؟ هاشور ابرو چه مزیتهایی دارد ؟ هاشور در واقع خط خطی کردن است که در در ابروها جایگزین تاتو کردن ابرو ها شده که با تاتو ابرو متفاوت است و امروزه با پیشرفت تکنولوژی با روش های مدرنیته تری و ایمن تر و بهداشتی تری انجام می شود .در واقع هدف از هاشور کردن ابرو ها رسیدن به نقطه کمال زیبایی ابرو هاست باتوجه به آنجه که تصور می کنیم . بیشتر برای پر کردن ابروهایی که قسمتهای خالی دارن کاربرد فراوانی دارند. در واقع یکدستی و همسطح دیده شدن ابروها ، کار هاشور ابروست . مانند بسیازی از هنرهای زیبایی دیگر از حوزه زیبایی پزشکی ، به حوزه زیبایی ارایشی کشیده شده است.

عوارض هاشور ابرو
 مزایای هاشور ابرو

مزایا و معایب هاشور ابرو

 

هاشور ابرو

 

 هاشور ابرو چیست

بسیاری بر این باورند که هاشور ابرو همان تاتو ایمن یا میکروپیگمنتیشن است. در حالیکه هاشور یکی از روش های اجرای طراحی دائم صورت است. تاتو ایمن با روش ها و تکنیک های مختلفی ایجاد می شود از جمله تکنیک سایه ابرو، تکنیک نقطه ای، ماژیکی کردن ابرو و یا انواع تکنیک های هاشور ابرو بین تکنیک های تاتو، هاشور ابرو از طرفداران بیشتری برخوردار است زیرا در این تکنیک شکل هر تار مو ترسیم می شود و با ایجاد خطای دید قسمت های خالی ابرو فرد پرتر به نظر میرسد. در حالیکه در روش های تاتو پوینتی یا نقطه ای با پر کردن پوست زیر ابرو با نقطه های کوچک ابرو را پرتر نشان میدهد.
در گذشته خانم‌ هایی که ابروهای کم پشت داشتند، بیشتر طرفدار تاتو بودند.

امروزه با معرفی میکروپیگمنتیشن یا هاشورابرو نیمه دائم، دختران جوان نیز برای پرتر کردن ابروهای خود از روش هاشور ابرو دائم استفاده می کنند. صرف نظر از مزایای هاشور ابرو، این نوع آرایش عوارض و معایبی هم دارد. در این مقاله از سایت آرایشی بیوتی ها، به بررسی عوارض و مزایای هاشور ابرو پرداخته ایم.

 

مزایای هاشور ابرو

  1.  صرفه جویی در زمان  از مزایای هاشور ابرو است. هنگام آرایش کردن باید زمان زیادی صرف مداد کشیدن و سایه زدن ابرو کنیم تا شکل ابرو را زیبا و تصحیح نماییم با انجام هاشور ابرو علاوه بر زیبایی، مدت زمان آرایش کردن کوتاه می شود.
  2.  طراحی ابرو مطابق با فرم صورت نیز از مزایای دیگر هاشور ابرو ست.
    بر اساس صورت هر شخص می توان ابرویی کاملا منطبق با فرم چهره اش  طراحی کرد. اگر ابروها در جای مناسبی قرار گیرند و شکل مناسبی داشته باشند، می ‌توانند به صورت، جلوه‌ بهتری دهند. هم چنین می ‌توانند به درشت ‌تر نشان دادن چشم ‌ها نیز کمک کنند.
  3.  افرادی که هاشور ابرو را جایگزین ابروهای طبیعی کرده اند معتقدند حفظ و مراقبت ازابروهایی که  هاشور ابرو  دارد  به مراتب آسان تر از ابروهای طبیعی است و این موضوع نیز مزایای دیگری از هاشور ابرو به حساب می آید.
  4.  بعضی از افراد از بیماری ‌ای به نام آلوپسی رنج می برند که باعث ریزش موهای بدن، از جمله موهای ابرو می‌شود. هاشور ابرو  از طریق رنگ و شکل مناسب، برای بازگرداندن حالت طبیعی ابروهایشان به آن ها کمک می کند و  ریزش ابروها را پنهان کند.

 

هاشور ابرو طبیعی

میکروپیگمنتیشن ابرو , هاشور ابرو چیست

هاشور ابرو چیست

عکس هاشور ابرو

 

عوارض هاشور ابرو

  1.  درد یکی از معایب هاشور ابرو ست. با توجه به اینکه پوست در ناحیه ابرو حساس و ظریف است اکثر کسانی که هاشور ابرو انجام داده ‌اند، معترفند که هاشور ابرو، یک عمل دردناک است.
  2. تغییر مُد نیز می تواند یکی از معایب هاشور ابرو باشد.
    مدل ابرویی که امروز انتخاب می‌کنید، ممکن است کاملا هماهنگ با مد روز باشد.
    اما تغییر مد، ممکن است باعث شود مدل ابروی شما کاملا قدیمی شود.
    چند دهه پیش، ابروهای کاملا موزون و مرتب و با خطوط کاملا تمیز مد بود، اما امروزه ابروهای پهن و طبیعی‌تر به روز است.
  3.  عفونت و حساسیت یکی ازعوارض هاشور ابرو ست.
    بعضی از زنان پس از هاشور ابروهایشان دچار مشکلی به نام کلوئید یا زخم پف کرده می‌ شوند.
    اگر شما دارای پوست حساس هستید و یا سابقه‌ ی عفونت‌ های پوستی دارید،
    شاید هاشور ابرو، گزینه ‌ی مناسبی برای شما نباشد.
  4. تورم، خارش، سوزش و درد از مهم ترین عوارض هاشور ابرو است.
    یک متخصص پوست با بیان این که تورم، خارش، سوزش، درد و ایجاد حساسیت به مواد رنگی از عوارض هاشور ابرو است، گفت: انجام هاشور ابرو بدون رعایت اصول بهداشتی خطر ابتلا به ایدز، هپاتیت و بیماری‌ های عفونی را در پی دارد.
  5. به علاوه تورم، ایجاد ضایعات برجسته ریز و درشت، خارش، سوزش و بروز درد در در محلی که رنگ هاشورابرو در آن تزریق شده است از عمده پیامدهای هاشور ابرو و علت مراجعات بعدی افراد به پزشک است.
  6. حتی در برخی از موارد ممکن است بعد از گذشت چند ماه یا حتی چند سال از تزریق رنگ هاشورابرو، بدن شروع به واکنش بر ضد رنگ دانه وارد شده کند که اصطلاحاٌ به آن راکسیوم گفته می‌شود.

سایر مقالات مرتبط با هاشور ابرو :

Share

مرکز هاشور ابرو

هاشور ابرو ، مرکز هاشور ابرو ، هاشور کار ، هاشور زن ، میکروپیگمنتیشن ، میکرپیگمنتیشن لب ، مرکز میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ ، مرکز میکروبلیدینگ

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *