مرکز هاشور ابرو
معرفی بهترین مراکز هاشور تانو ابرو و بدن در تهران شیراز کرج اصفهات و ...

تاتو بدن در اصفهان

تاتو بدن در اصفهان

تاتو بدن زنانه در اصفهان یکی از خدماتی است که در سالن زیبایی الهه اسکندری انجام می شود .طراحی و نقاشی روی بدن که با نام تاتو بدن شناخته می شود با انتقال رنگدانه های میکروپیگمنتیشن به زیر پوشت انجام می شود . که کاملا ایمن و بهداشتی است .

تاتو بدن زنانه در اصفهان

خیلی از افراد به دلایل زیاد و روحی روانی قسمتی از بدن خود را تاتو می کنند که این برای بانوان هم برای زیبایی یا متفاوت تر دیده شدن انجام می شود .

آموزش تاتو

تاتو بدن طرح دائمی نقاشی بر روی بدن می باشد که طرح آن بستگی به حرفه، روحیه ، مذهب و محیط فرهنگی فرد متفاوت می باشد و این گونه تاتو دارای دو بعد می باشد و همچون نقاشی بر روی یک کاغذ است اما امروزه با پیشرفت های گسترده ای که در رنگ ها و وسایل تاتو انجام شده است نوع تاتوی سه بعدی نیز به دنیای تاتو وارد شد.
تاتوی سه بعدی ایجاد طرح در ابعاد (طول ،عرض ،ارتفاع )می باشد که بسیارجذاب و طبیعیست و به طرح ما جان می دهد این کار با استفاده از رنگ ها و سایه روشن های خیلی حرفه ای انجام شده و به طرح ما بعد می دهد.

ایمنی در تاتو بدن

نکته خیلی مهمی که باید به آن توجه کرد سوای بحث زیبایی است و ان هم ایمنی تاتو کردن است . استفاده از وسایل یکبار مصرف و استریل کردن دستگاههای انجام تاتو از ملزومات تاتو کردن است . بدلیل ایجاد خراش در پوست اگر این نکات ایمنی رعایت نشود انتقال انواع بیماریهای خونی براحتی انجام می شود.

تاتو کار حرفه ای بدن در اصفهان ، اجرا تاتو با بهترین و به روز ترین دستگاهای کاتریج خور با کاشت فوق العاده بالا. و رنگهای اورجینال که هیچگونه تقییر رنگی هرگز نخواهد داشت. وسایل یکبار مصرف برای هرشخص

نمونه کارهای تاتو بدن زنانه اصفهان

تاتو بدن در اصفهان
تاتو بدن در اصفهان
تاتو بدن در اصفهان
تاتو بدن در اصفهان
تاتو بدن در اصفهان
Share

مرکز هاشور ابرو

هاشور ابرو ، مرکز هاشور ابرو ، هاشور کار ، هاشور زن ، میکروپیگمنتیشن ، میکرپیگمنتیشن لب ، مرکز میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ ، مرکز میکروبلیدینگ

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *